Det digitale arbeidsområdet har aldri vært viktigere. Våre IT-supportløsninger hjelper deg med å innføre og vedlikeholde trygge og moderne arbeidsområder, som gir bedre brukeropplevelser og reduserte kostnader.
Outsourcing av Onsite Support
Kanskje har dere flyttet programvaren opp i skyen, og trenger ikke lenger tung IT-kompetanse lokalt. Likevel trenger dere noen som kan hjelpe de ansatte når det tekniske fra tid til annen står i veien for effektiv ressursbruk.
Outsourcing av Service Desk
Vi overtar virksomhetens Service Desk og sikrer en positiv endring rundt økonomi, kvalitet, kvantitet og stabilitet slik at brukerne får en bedre og mer effektiv tjeneste.
Omstilling
Vi har lang erfaring med å hjelpe organisasjoner i omstilling. Som en del av ManpowerGroup overtar vi ansvaret for overtallige IT-konsulenter og gir dem en ny karriere, samtidig som vi dekker virksomhetens behov for lokal support.
Fast ansatt hos oss – oppmøte per hendelse.
Våre Field Service tjenester inkluderer levering, installasjon, vedlikehold og teknisk støtte på IT-utstyr. Våre dyktige IT-teknikere står klare til å hjelpe når det trengs, og som kunde kan du velge service til faste tider, eller ved behov. Vi kan også tilby deg en «IT-vaktmester», som reduserer behovet for eget IT-personell. Vår IT-vaktmester kan sette opp trådløse nettverk, rydde serverrom, gi brukersupport eller gjennomføre IT-prosjekter. Tjenesten kan selvsagt skaleres opp eller ned.
En veldrevet, proaktiv og fremoverlent Service Desk er nøkkelen til en effektiv IT-hverdag for de fleste bedrifter. Experis har spesialisert seg på denne tjenesten, og kan overta driften av Service Desken enten i våre kunders lokaler, eller levere tjenesten fra ett av våre Service Desk-sentre i Norge eller Europa.
- Vi har proaktive Service Desk-ansatte som arbeider for å unngå at problemer oppstår, og som håndterer hendelser raskt og i tråd med kundens forventninger
- Vi leverer tjenesten sammen med en dedikert teamleder
- Vi sørger for at brukerne møter profesjonell kundebehandling.
- Vi leverer et «backfill-apparat», som er ferdig opplært i din virksomhet, slik at tjenesten alltid er rett bemannet. "Backfill"-medarbeiderne vil regelmessig møte onsite, for å holde seg oppdatert.
- Vi følger ITIL-prosessene, dersom ikke annet er avtalt.
- Vi kan etter nærmere avtale, overta medarbeidere.
- Vi sørger for administrasjon, regelmessig oppfølging og rapportering.
Fast ansatt hos oss – fast kontorplass i din virksomhet.
De fleste bedrifter trenger noen som kan hjelpe de ansatte når det tekniske fra tid til annen står i veien for effektiv ressursbruk. For en trygg og kostnadseffektiv løsning på ditt lokale IT behov, er vår onsite support da et godt alternativ. Våre teknikere dekker et bredt spekter av tekniske it-tjenester, er godt vant med høyt tempo, varierte oppgaver samt effektiv og hyggelig kundebehandling.
Vi kan levere både:
- Juniorkonsulent (0-2 års erfaring)
- Konsulent (3 til 5 års erfaring)
- Seniorkonsulent (mer enn 6 års erfaring)
Vi tilbyr også støtteressurser (backfill) som kan steppe inn på én dags varsel i tilfelle sykdom eller annet fravær. "Backfill"-medarbeiderne vil regelmessig møte onsite, for å holde seg oppdatert.
Med Experis som leverandør kan våre kunder være trygg på at de ansatte får den IT- støtten de trenger.
Tjenester
Våre dyktige konsulenter er eksperter innen digital transformasjon og leder deg trygt gjennom hele prosessen fra start til slutt
Vi hjelper deg å lykkes med forretningkritiske og krevende IT-prosjekter.
Vi tar oss av drift, brukerstøtte og utvikling av programvaren din slik at du kan konsentrere deg om kjernevirksomheten.