Kathrine Tronvold, Client Manager

Noe av det Katrine setter mest pris på i jobben i Experis, er den solide og varierte kunnskapen i selskapet.

Karriere

Kathrine ble en del av Experis (tidligere Manpower Professional) i 2009. Tidligere hadde hun arbeidet med salg av rekrutteringsløsninger for selskapet StepStone og vært med å bygge opp jobbportalen til E24.

Et selskap med mye kompetanse

Noe av det Katrine setter mest pris på i jobben i Experis, er den solide og varierte kunnskapen i selskapet.

-De jeg jobber sammen med er ikke bare gode på å kommunisere, i forbindelse med rekrutteringsprosesser, men sitter også på inngående fagkunnskap og solid utdannelse innenfor de områdene vi jobber med. At vi er en del av noe større, innunder ManpowerGroup, gir oss også mulighet til å dra nytte av hverandres kunnskap og nettverk i det daglige.

Kathrine fremhever også det sterke fokuset på kompetanseutvikling i Experis; -Ingen andre i vår bransje kan levere det samme brede spekteret av tjenester. At vi kontinuerlig fokuserer på å utvikle talentene våre, er også et viktig kvalitetsstempel overfor våre kunder.

Kathrines rolle i Experis

Kathrine er Client Manager. Denne stillingen innebærer at hun samarbeider tett med utvalgte kunder. Målet: å finne gode løsninger sammen med kunden og skape tette relasjoner mellom kunden og Experis.

-For å utvikle løsninger som bidrar til å skape merverdi for kundene våre, er det nødvendig med god innsikt og forståelse for kundens satsningsområder. Også kjennskap til generelle markedstrender og behov er viktig.